ALL GARB DESUNITED

quarta-feira, abril 19, 2006

THE HUNO AND ONLY


"Velho? Velho era o N´kono!!"

Sportpályafutásomat Soroksáron, a VM Egyetértés színeiben kezdtem. 1969-ben a Bp. Vasas SC-hoz igazoltam, itt 1981-ig szerepeltem, ez alatt az időszak alatt a csapat bajnokságot, és Magyar Kupát nyert. 1973. és 1989. között összesen 29 alkalommal voltam válogatott labdarúgó. 1974-ben az utánpótlás válogatottal Európa Bajnokságot nyertünk. Két Labdarúgó Világbajnokságon voltam tagja a Válogatottnak. 1981-ben Portugáliába szerződtem a Sporting Lisszabon csapathoz, amely 1981/82-ben bajnok és kupagyőztes lett. Később a - szintén portugál - Sporting Farense színeiben játszottam. 1984-ben tértem haza Magyarországra, és Győrben, a Rába ETO-nál folytattam profi labdarúgó pályafutásomat. 1986-ban ismét Portugáliába szerződtem, ahol 1989-ig futballoztam.

Isto tude sacade dum site dum PARTIDE plitic.

Só porque malembrei dir ó BLOG dele e reparar que inda na houve post denhum em 2006...

1 Atoardas:

Enviar um comentário

<< Home